Post by leuriwaturro on Feb 12, 2022 11:06:12 GMT -3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wild Castle TD - Grow Empire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wild Castle TD - Grow Empire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk många resurser ▞▞▞
▞▞▞ Wild Castle TD - Grow Empire 2022 version ▞▞▞
Bra spel... I app-köp träffade inte kontot och supporten svarade inte heller.. Uppdatering: Superlyhört utvecklarteam. löste problemet mycket snabbt
Wild Castle TD - Grow Empire Arkade gqpd
För linjär och blir väldigt tråkig väldigt snabbt. UX är inte välutvecklat. Du spenderar mycket tid på att göra samma repetitiva handlingar. Det kunde ha designats mycket bättre för att möjliggöra ett bättre flöde. Företaget är också väldigt girigt. Jag har inget emot att lägga några dollar på ett bra spel. Men de enda föremålen som är värda att köpa kostar $50. Och du behöver många av dessa saker. Jag skulle hellre spendera den summan på ett AAA-spel.
LADDA INTE NED. De kommer bara att stjäla dina pengar. Köpte båda gruvpaketen och fick bara 1 av dem även efter att ha väntat några timmar och startat om bara för att se till att det inte var ett visuellt fel.
Det här spelet suger! Jag laddade ner det här spelet 5x men jag kan fortfarande inte komma in i spelet. Den laddar bara men några minuter till. ca 5-10 min. laddar fortfarande och försökte några gånger till och samma process. Hoppas detta ger en förklaring till hur man kan spela det här spelet.
Väldigt lite till spelet. Måste vara online för att tjäna pengar vilket blir ett stort problem senare. Titeln "offline" är en massiv vilseledande
Bra i början. Då blir det dumt grinigt. Vissa av guldkraven är helt löjliga. Det här spelet verkar vara byggt för ren intäktsgenerering och inte för skojs skull. Det kommer att dra in dig först. Men efter ett tag kommer du antingen att använda massor av riktiga pengar, eller så kommer du att hata det här spelet. Efter att ha spelat i några veckor tog jag bort det.
Generator Wild Castle TD: Grow Empire Tower Defense
Stor potential med minimal lagring av kristaller och inget att spendera dem på förutom hjälteuppgraderingar och varje enskild uppgradering kräver riktiga $$$... ännu en pengadump. Verkligen synd eftersom spelet faktiskt är roligt
Uppgraderingar tycks i princip inte göra någonting, och framsteg är väldigt långsamma... såvida du inte hittar felet med oändligt HP. Sedan kan du ta dig igenom utmaningarna, samla alla föremål, hjältar och miljontals mynt, göra en enorm uppgradering på en gång och sedan till oh pickles se att faktiskt, ja, uppgraderingarna gör egentligen ingenting! En mer intressant bugg är den där en krasch återställer alla dina framsteg. Så glad att jag inte spenderade mer än en dag, eller några pengar på att mala det här
Ingen automatisk spara, gör att jag upprepar framsteg flera gånger. De viktigaste funktionerna autospara inte tillgängliga.
Jag har bara spelat i ungefär en timme men älskar stilen och vridningen på ett tornförsvarsspel. Har inte blivit tillräckligt djup för att säga säkert men f2p verkar väldigt konkurrenskraftigt. Fortsätt så!
Spelet är ett fantastiskt torn- och försvarsspel, jag är beroende av
Du vet, det är spel som dessa som gör mig ledsen för den moderna mobilspelscenen. Detta skulle ha varit ett fantastiskt $5-spel, men girigheten är bara löjlig. Annonser överallt, specialerbjudanden kommer till dig var 5-10:e våg, vem vet vad mer. Så jävla synd.
Det här spelet suger verkligen, jag spelar det här nästan en halv dag och når redan nivå 27 och alla mina hjältar är på nivå, men plötsligt återställdes spelet, jag rekommenderar inte det här spelet eftersom det kommer att slösa bort din tid, ansträngning och spänning.
Ett spel så tråkigt och grinigt, de gjorde det så att du måste betala för autostrid. Offline/tomt guld verkar inte fungera.
Jag gillar det här spelet men kopierade grow castle.
🦧 🖕
Skaffa Exocraft.io - Battle & Build Space Ship Fleets - Microsoft
... daily 0.85 windowsapp.com.se/games/7003/arkad daily 0.85 ... daily 0.69 windowsapp.com.se/1186994231/final-fantasy-xv-a-new-empire daily
【Hack Fri】 Generator För The WITCHER 3: Mynt Och Drycker.
Väldigt genomsnittligt spel. Ingenting nytt. Kopierade koncept från ett gäng spel och gjorde ett nytt spel. Inget spännande med det.
Jag kommer att ge detta 3 stjärnor orsaken till automatisk stängning av appen inom en timme...Hoppas du kan fixa detta snarast...Älskar spelet btw.
Vacker grafik och enkel, lätt att plocka upp spelstil, fortfarande tidigt i mitt spelande så osäker på hur lön för att vinna det kan bli
Roligt spel att spela när du bara sitter eller till och med behöver fördriva lite tid
Hyfsat tidsdödande, men blir snabbt tråkigt. Den vinnande formeln är att alltid utrusta Old Tree+War Tent+Alchemist, förutom bosskamper. Då kan du vinna varje våg tanklöst. Tappar intresset när du låser upp alla hjältar. Utmaningsnivåerna för elementaler är alldeles för branta i svårighetsgrad. Många spelelement stjäls skamlöst från Clash Royale ("Common / Epic / Legendary chests"? Verkligen? Mycket flagrant kopiering och uppenbar cash-grab.) Konst är lustigt dåligt (särskilt den hoppande skallebossen).
För grinig nära starten. Det tar minst 1 eller 2 vågor för att få en mycket liten uppgradering
Roligt och enkelt. Vissa betalar för att uppgradera saker men har ingen effekt på spelet.
Bra och lätt spel att ta tankarna från skolan lol. Gillar grafiken och det lätta spelet. Har precis börjat spela... ganska säker på att det kommer bli mycket mer utmanande snart...
Kan inte spela AFK. Kan du göra att skärmen alltid är på? Daglig belöning kan bli offline. Öka guld ⛤⛤⛤⛤⛤
Bra grejer
Trevligt spel, bra för spelare som inte är så mycket för hardcore-spel som mobillegend och pubg. Spelet är bra men karaktärsuppbyggnaden är mycket dålig. Att uppgradera saker och karaktär är så svårt. Men annars är det ett väldigt bra tomgångsspel
Spelet kommer inte att spelas efter den senaste uppdateringen den 13/01/2022.
Det här är skräp, huvudbilden av detta spel är från ett annat spel som heter Pocket legion, som var i "early access" men som aldrig har fått en uppdatering, nu är utvecklaren under ett annat företagsnamn och använder samma bild för en helt olika spel, men har samma karaktärer....skumma poser, LADDA INTE LADDA ELLER GE PENGAR TILL DESSA SKUM
Medelmåttigt försvarsspel med anständig variation för att bygga upp.
Wild Castle TD - Grow Empire Arcade expe
Defense 5BloxorzBMX ParkBob RånarenBråck Rånaren 2Bob's RevengeBomb itBomb it 3Bomb ... Castle 3Crush the TowerCrystal Story Unblocked Games 66CrystalStory
Spelet är ok men kommer att bli ganska repetitivt senare.
För tillfället kan du inte få resurser när appen är stängd, vilket gör det jobbigt att slipa speciellt på de högre nivåerna.
Det här spelet är verkligen fantastiskt men tar lite tid att ladda
*Uppdatering 2: Jag tillbringade fyra år med att slipa på WOW och jag är utbränd på grinden. När jag tillbringade bokstavligen hela dagen med att mala bara för att kunna släppa Shiver och sedan få reda på att hans droppar är samma som Gorgons, förstörde det det för mig. Som i stort sett alla andra kommer även denna att avinstalleras.
Jag är en youtuber så allt är bra. Det här spelet har varit mest underbart och fantastiskt men ännu viktigare har potentialen att öka spelglädjen i dess renaste former. Älskar det!
Jag försökte logga in på mitt binded-konto på en annan enhet. Förlorade mina månader av framsteg. Jag försökte öppna spelet med en ny enhet men mina framsteg är redan förlorade och jag var tvungen att börja från början.
Wild Castle TD - Grow Empire Arcade expe
Toy Army: Draw Defense ስልት coyp
Spelet är väldigt trevligt
Bra spel hittills. Du tjänar mynt genom att göra framsteg, titta på videor eller betala för att köpa paket.
Välkommen till en oändlig slinga med att uppgradera dina trupper bara för att inse att uppgraderingen var meningslös eftersom fienderna plötsligt blev starkare. Tyvärr, för det är faktiskt ett slags roligt spel tills den insikten träffar dig.
👍👍👍
Bra spel, men jag har problem med att få internetanoh picklesning i spelet för butik,... Etc
Har precis börjat och gillar det... Kommer att uppdatera igen när du får erfarenhet av att spela.
Det är enkelt och repetitivt. Kan vara hyfsat i väntan på en läkarmottagning eller något liknande. Även om det kommer till en punkt där det är svårt att förbättra och du känner dig fast. Varje förbättring efter en viss punkt kommer i så små steg att tuffare nivåer behöver alldeles för mycket slipning. Var också tvungen att stänga av musiken tidigt. Bara en låt på loop.