Post by leuriwaturro on Feb 12, 2022 10:56:49 GMT -3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gunship Battle Total Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gunship Battle Total Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk många resurser ▞▞▞
▞▞▞ Gunship Battle Total Warfare 2022 version ▞▞▞
Solar Smash Simulācijas spēles cye
Betala för att spela, vinna, framsteg. Många spel har otrevliga priser för att komma någonstans i det här spelet. Resurserna i det här spelet behöver en massiv översyn. Vissa uppgraderingar kostar 1 miljard i material men vad du gör är piss i jämförelse. 1,2 mil av en resurser men 1 miljard krav. Även uppgraderingar. Hundratals dagar att uppgradera saker. Du skulle behöva spendera tusentals dollar för en nivåhöjning. Det är ett bra spel som förstörs av girighet. Utvecklarna bryr sig inte om input, såvida det inte skadar deras plånböcker.
Det skulle vara trevligt om de inte ändrade spelets logik för att förhindra att din utrustning som du jobbar hårt för ska påverka händelser som de anser inte vara värda
Typisk byggare. Mer av ett kalkylblad än ett spel. Designad för att slösa bort tid, pengar eller båda och samtidigt erbjuda minsta möjliga kul. Spelade bara så länge jag behövde för att oh picklesföra belöningserbjudandet för bättre spel.
Om du vill uppgradera dina jets.. Du måste ha rätt material och det är inte gratis, och när du köper en förrådslåda.. Det beror på möjligheterna att få det du behöver.. När du får det.. Det behövs fortfarande. att ta sig igenom möjligheter vid en lyckad chans.. Ja.. Det här spelet handlar om tursaspekter.. Det är ett bra spel men tänk efter innan du börjar installera det..
Massor av annonser dyker hela tiden upp mellan spelet när du väljer att byta plats mellan hemmabas och slagfältsvyer och andra delar av spelet också. Mycket hårdsäljande vs mjukförsäljning som finns i andra spel. Lagringskapaciteten tar lätt oh pickles eftersom de sätter den lågt så att du tvingas köpa guld för att uppgradera snabbare och utöka dina möjligheter. Många annonser för att förkorta tiden för uppgradering av dina anläggningar hemma. Svårt att få ritningar för bättre fartyg, jets.etc
VPN någonstans Oriental och du kommer att få så mycket mer premiumvaluta för samma $. Kräv att du loggar in var 30:e minut för att fixa ditt HQ annars kommer de att förstöra ditt spel. Tvingar dig bort från din alliansbas. Inget sätt att fixa ditt HQ annat än att logga in var 30:e minut. De bryr sig inte om dig även efter att du har spenderat pengar.
Jag kan inte komma åt spelet nu när uppdateringen installerades. Jag trycker på uppdateringsknappen och den skickar mig till Google play där jag trycker på play för att skickas tillbaka till uppdateringsknappen som skickar mig tillbaka hit...
Gunship Battle Total Warfare Chiến thuật kju
Tidigare fantastiskt spel med unika upplevelser som nu förstörts av övergripande girighet och tillgodoseende endast till elitutgifter. Bättre att spela ett enspelarstridsspel än att ta itu med denna girighet som underblåst nonsens. Betala för att spela är nu betala för att spela, sedan gör utvecklare att föremål skaffar sig med kontanter irrelevanta. Ta bort den här papperskorgen och se dig aldrig tillbaka.
Det står nu att spelet inte stöder min hårdvara eller något liknande, jag ska ta bort det nu, tack för att du försöker hjälpa mig att fixa det.
Det är roligt, beroendeframkallande och riktigt svårt att vara på topp. Utan att spendera pengar. Jag fortsätter att komma upp till ungefär nivå 25, sedan byter jag server och börjar igen.
Detta är faktiskt ett ganska roligt och avslappnat spel som är roligt att spela. Många riktigt coola strider och konkurrenskraftiga. Jag skulle rekommendera detta spel.
så roligt spel men du måste gå med i en bra allians... 5/5! Sony Xperia 1 Android 11.0.1c 20/11/2021
Vet inte alls mer
Gunship Battle Total Warfare Strategi btfy
Spelet i sig är riktigt trevligt, jag skulle gärna ge det fem stjärnor. Det finns bara en iögonfallande fråga: mikrotransaktioner. Jag får det en f2p så de måste tjäna pengar på det på något sätt; Jag önskar bara att lådor var billigare eller att loot hade bättre chanser att tappa. Eller kanske göra de högre nivåerna billigare? Annars är det ett bra spel med bra grafik, ljud, progression, fordonsvariation och en snäll och levande spelarbas.
Bra spel överallt. Fick precis några problem eller en bugg behövde åtgärdas. Jag har precis byggt en ny bärare Enterprise, efter introduktionsvideon finns den inte i min bas längre. Den var inte heller utplacerad. Jag hoppas att du kan hjälpa mig med detta. Jag har redan kontaktat supporten, det gör mig bara besviken och avskräcker mig från att fortsätta spela.
Underbart Jag trodde att det var samma i Iron slagskepp men det är annorlunda det är underbart kan jag föreslå bättre att göra orienteringen av spelet i liggande inte porträtt Jag tror att det kommer att bli bättre än det
Spelet är bra det enda jag hatar mest är eftersläpningen som alltid släpar. Jag tryckte bara på en knapp och sprängde spelet fryst Jag rörde precis vid en illaluktande sak så att den fyller på maten och den fryser och får mig att börja om igen och igen och igen och igen det är därför jag hatar det, slösa inte din tid på att ta itu med den här fördröjningen.(PS: Jag gjorde alla saker du föreslog i recensionen och det fungerade fortfarande inte så tydligt att problemet är din server) Jag har gjort det läste du ens recensionen
Fantastiskt spel att spela, men jag känner att guld helt enkelt är övermannat, och du får för mycket av det. Jag kom förmodligen till nivå 10 med bara guld.
Jag skulle ge det här spelet en femstjärna. men det är väldigt p2w några av evenemangen du inte ens kan delta i eftersom du måste betala pengar/ädelstenar. Det finns också många loot boxes som på ett sätt dödar det roliga. Sedan kan du inte oh picklesföra några av de dagliga uppgifterna eftersom de kräver att du köper ädelstenar i spelet för irl-pengar. Vilket också hindrar spelet. Om de skulle ta åtminstone en del av det ur spelet skulle det vara ett riktigt bra spel. Så just nu rekommenderar jag inte detta spel. Såvida du inte har över $1k+
När jag spelade spelet för första gången älskar jag det verkligen. Men efter ett tag, eftersom fler och fler uppdateringar kommer att spelet sakta förstörs, kraschar det plötsligt efter att du spelat det i 5 minuter eller mer och ibland svarade det inte som det borde vara och fler buggar dyker upp i spelet och jag gör det vet inte varför. Världschefen är också en enda röra eftersom det är så mycket krasch och eftersläpning även om joy city sa att de fixade det men det gjorde det inte. Jag älskar spelet bokstavligen älskar det men fler och fler problem dyker upp😞
Det börjar premium, det oh picklesar freemium... Alla är så här, trampa försiktigt.
Lite svårt att förstå hur allt fungerar till att börja med
Bästa av det bästa jag har en fråga. Hur loggar jag in på ett konto? Jag har 2 sparningar
F*** du JC, du tog våra pengar över n över n över för dumma saker, först sålde du unik utrustning som vi alla spenderade en enorm summa, sedan skruvade du på oss med jets nu denna legendariska utrustning! Ta tillbaka den här uppgraderingen eller så oh picklesar vi! Du kommer att förlora en stor mängd riktiga spelare på grund av din S**t, du är dum. #Backoff Legendarisk utrustning, # Gör det rättvist, # returnera våra pengar.
Jag har spenderat 3000 pärlor för att byta ut skytteutrustning, och jag har också varit kontaktkund i denna applikation, men hittills har jag inte utrustningen och svaret
Spelet är bra men det finns inget alternativ att lägga våra afvs i CSG Reserves. Och en annan sak är när vi bygger fartyg måste vi uppgradera våra fartyg med fartygsuppgraderingspoäng. Det står inför många förluster av våra resurser. Prislappen för alla paket som finns i butik är väldigt mycket kostsamma. Det är ett spel och du kan inte plundra oss.
Det här spelet blir bättre nu.
jag älskar det här spelet .men jag vill bara ge ett förslag ... jag hoppas att de håller fast vid karriären varje gång vi rör oss i någon riktning .minst 3 minuter per drag .så när de attackerar mig kan jag hämnas på en gång. .de har inte kryssningsmissiler och stridskryssarskepp .. lägg också till speciella färdigheter som nuckler eller laserstråle ..lägg även till strategiska bombplan .. tack ..lägg även till skärmytslingsläge för alliansen så att de kan visa sin styrka med sina kamrat
Kan inte logga in, vad är poängen med att länka konto när du inte ens kan logga in på kontot?
Mycket snyggt spel. Kul, men så mycket som alla andra spel. Hastigheten som den rör sig med gör den roligare än alla andra spel av sin typ, men jag hoppas fortfarande att någon har en ny idé för en kampsim snart.
Laddat ner spelet förra veckan säger fortfarande att det inte gick att ladda ner försök igen senare har försökt hela veckan hur mycket senare tills det fungerar?
Bra spel bra mekanik. Jag kan föreställa mig att folk blir överväldigade med så mycket att göra men det är värt det. De 3 stjärnorna istället för 5 är problemet med eftersläpning och det kraschade också några gånger. Och ni borde behålla alla servrar men dela upp dem i regipns så att folk i allmänhet kan prata utan att översätta. Jag tycker det är bra att bara tänka på spelarna som en annan MOD
Efter det senaste underhållet kan jag inte spela ordentligt, vänligen åtgärda problemet!
Det är ett stereotypt "modernt krigsspel". Game of war: fire age, mobile strike, båda dessa är väldigt lika det här spelet. Hangarfartygs-, sjö- och flygvapenaspekterna är dock en trevlig förändring.
Jag älskar det här spelet! Men gör en uppdatering om att du kan distribuera 2 hangarfartyg på olika platser
Jag behöver se solbrännan slå mot marken. Så du kan ta bort amandabasen till landet
Jag kan inte logga in. Redan 1 timme. Hade tagit bort och installerat tillbaka. Det är roligt att jag kan använda Internet för andra onlinespel men det här. 😭
Jag gillar spelet, men jag har bara problem med detta jag hatar konceptet med jetuppgraderingen lol det är svårt att samla jet bp, när det inte är någon förändring förlorar du allt. Utvecklare bör eliminera detta det är bättre framgång eller bara misslyckas.
Ganska kul men jag tycker att det borde vara lite lättare att få guld
Jag redigerar det här eftersom jag tycker att det här spelet förtjänar mer beröm än vad jag gav det förra gången. Gunship Battle är min terapi från depression. Det håller mig lugn och glad. Det är roligt och lätt att lära sig. Butiken är inte dyr om du väljer att spendera pengar, vilket jag gör. Det är definitivt INTE en lön att spela spel. Du KAN spela fullt ut UTAN ATT SPENDA EN DIME. Joycity är inte girigt. De har bra kundservice och är väldigt snälla. Jag ger det här spelet 5 stjärnor eftersom jag inte kan ge mer. Tack Joycity!
Ok nej
Som de flesta spel är det en lön att spela, men belöningarna för händelserna kommer att hålla dig kvar i spelet, om du gör det kan du tävla och det är lätt att förstå.
Jag spelade det här spelet i flera månader, prissättningen är bara löjlig och ger ingen chans till gratis eller minimalt spenderande spelare. Paketpriserna är galna. Kostnaderna bör återspegla spelarnas nivå för att uppmuntra till mer realistiska spelplaner, vilket kan uppmuntra fler till att spendera mycket mer överkomligt. Du behöver mycket djupa fickor för att verkligen njuta av det här spelet ordentligt, annars har du ingen chans och kommer att oh picklesa snabbt. . spelar inte längre som ett resultat. En stor skam som ett fantastiskt spel.
även om det här spelet är roligt och allt finns det några buggar men jag gillar det fortfarande men jag är väldigt förvirrad över vissa kontroller och jag försöker logga in på min telefon kan du åtminstone hjälpa mig var och hur man ändrar ditt lösenord?
Har spelat sedan 1 år nu. Men blir irriterande frustrerande eftersom spelet släpar så illa även med 5G LTE-nätverk i Korea. Tidigare var det under Blitz-evenemanget men nu släpar det nästan hela tiden. Så många funktioner läggs till utan att ta hänsyn till belastningen på servern? Fördröjningsproblem måste lösas omedelbart eftersom det är mycket värre än att inte ha nyligen tillagda händelser och funktioner.
Intressant spel än så länge. Fast jag skulle vilja spela lite längre för fler stjärnor.
Tar lite att vänja sig vid. Men bra överlag. Jag gillar inte hur förpackningarna till försäljning kastas i ansiktet på dig om och om igen, men jag antar att det är tänkt att generera intäkter. Uppdatering. Jag har sett många klagomål om att spendera pengar och inte få mycket. Så jag avstod och spelade varje dag. Bonusen du slav för ger dig något skrattretande. Jag kunde inte föreställa mig att spendera en dollar på vad de ger dig efter 10 månader. Jag tror inte att du kan betala för att vinna
Thx för fixen
Spelet var bra, men jag har några problem med köp i appen, min transaktion kunde alltid inte oh picklesföras varje gång jag försöker och några mindre buggar.
Jag har 2 problem. 1 är att mitt tangentbord fortsätter att försvinna medan jag försöker skriva, det händer mycket varje gång jag försöker spela och bara på det här spelet, ingen annan app gör det. 2 Är när jag försöker titta på en annons för guld eller snabbare konstruktion, det kastar mig ut ur spelet antingen innan annonsen börjar eller efter att den oh picklesar men innan jag får mina belöningar. Åtgärda dessa problem och ge dig 5 stjärnor tillbaka